Доставка в Україну розпочнеться найближчими днями.

Повернення / Скарга

Що робити при поверненні товару?

Кожен покупець має право відмовитися від договору протягом 14 днів із моменту отримання товару.

1. Увійдіть у систему для зміни онлайн-замовлення, використовуючи свою адресу електронної пошти і номер замовлення. Ви побачите товари, які були придбані, і можливість змінити розмір або повернути товар. Вкажіть причину повернення товару разом із вашими банківськими реквізитами (IBAN), за якими ми відправимо вам гроші назад протягом 14 робочих днів із моменту доставки повернутого товару.

2. Після відправки онлайн-заявки ви отримаєте підтвердження про реєстрацію вашого запиту на свою адресу електронної пошти. Роздрукуйте підтвердження і вкладіть його в посилку з відправленим товаром.

3. Ви можете повернути товар поштою або кур'єрською службою, відправивши його нам рекомендованим листом на адресу: CYCLESTORE s.r.o., Pri vinohradoch 9797/269A, 831 06 Bratislava, Slovakia.

Збережіть документи, що підтверджують відвантаження товару (наприклад, накладну).

4. Товар повинен бути повернутий невикористаним, у початковому стані, з усіма бирками і оригінальною упаковкою. В іншому випадку ми можемо відняти заподіяну таким чином шкоду із суми.

5. Після отримання відправлених вами товарів ми їх перевіримо і повідомимо вам по електронній пошті про процес анулювання відправлених товарів. Якщо товар є на складі, ми відразу відправляємо потрібний розмір. Якщо товар потрібного розміру розпроданий, наш центр обслуговування клієнтів проінформує вас у найкоротші терміни. Ви будете проінформовані по електронній пошті про відправку нових товарів.

6. Вартість відправки заміненого товару повністю оплачується замовником. Якщо повернення товару викликано помилкою продавця, витрати, пов'язані з поверненням товару, несе продавець.

У разі повернення товарів протягом 14-денного законного періоду, коли загальна вартість замовлення клієнта після повернення частини куплених товарів становить менше 1170  (що є мінімальною вартістю замовлення, коли інтернет-магазин гарантує безкоштовну доставку), клієнту буде виставлений додатковий рахунок для обраного типу перевізника.


Прямий обмін товарами

Ми хочемо, щоб ви якнайшвидше змогли покататися у новому одязі. Тому прямий обмін товарами неможливий. Якщо товар вас не влаштовує, створіть нове замовлення та надішліть нам невідповідний товар протягом 14 днів із моменту замовлення - будь ласка, дотримуйтесь інструкцій «Як діяти при поверненні товару?


Як діяти при пред'явленні претензії?

На товари поширюється гарантія терміном 24 місяці відповідно до чинного законодавства, коли покупець може поскаржитися на якість і функціональність придбаних товарів.

1. Увійдіть у систему для зміни онлайн-замовлення, використовуючи свою адресу електронної пошти і номер замовлення. Ви побачите товари, придбані вами, і зможете обрати претензію на товар. Напишіть причину претензії на товар.

2. Після відправки онлайн-скарги ви отримаєте підтвердження про реєстрацію вашого запиту на свою адресу електронної пошти. Роздрукуйте підтвердження і вкладіть його в посилку з відправленим товаром.

3. Надішліть нам товар рекомендованим листом або кур'єрською службою на адресу: CYCLESTORE s.r.o., Pri vinohradoch 9797/269A, 831 06 Bratislava, Slovakia

Сбережіть документи, що підтверджують відвантаження товару (наприклад, накладну).

4. Після отримання надісланого вами товару ми його перевіримо і проінформуємо вас по електронній пошті про процес подачі скарги. Скарги, включаючи усунення помилок, будуть розглянуті без невиправданої затримки не пізніше 30 днів із дати подання заявки.

Витрати на відправку нового продукту і витрати, пов'язані з рекламацією покупця, повністю оплачуються продавцем, якщо рекламація обґрунтована.