Доставка в Україну розпочнеться найближчими днями.

FAQ

НЕ БІЙТЕСЬ ЗАПИТАТИ

НЕ БІЙТЕСЬ ЗАПИТАТИ

Шановні клієнти, на цій сторінці ви знайдете відповіді на найбільш поширені питання. В навігації ви можете вибрати конкретну область питань, які вас цікавлять. Дізнайтеся, як робити покупки на нашому сайті, як орієнтуватися в таблицях розмірів, користуватися перевагами програми лояльності, як доставляти товари, як використовувати ваучер або як діяти, якщо ви зацікавлені у виготовленні одягу для велоспорту на замовлення. Також є інструкції про те, як замінити / повернути / отримати товар.

  • Найпростіший і швидкий спосіб - онлайн прямо через наш інтернет-магазин. Якщо вам потрібна порада або у вас виникли технічні проблеми, зв'яжіться з нами через наш контактний центр, який працює з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 16:00.

  • Для кожного продукту у вас є прямий онлайн-калькулятор розмірів, який ви можете легко використовувати. Якщо ви не впевнені, ви можете зв'язатися з нашим контактним центром, і ми будемо раді проконсультувати вас.

  • Одяг для велоспорту, який є унікальним, і ви зацікавлені в ньому, ми будемо намагатися передати інформацію нашим виробникам у відповідності з вашими очікуваннями. Просто надішліть нам листа електронною поштою за адресою info@holokolo.com.ua із запитом, і наша служба підтримки зв'яжеться з вами і запропонує варіант.

  • Ваші товари будуть у вас вдома на наступний робочий день, не пізніше двох робочих днів. 

  • Якщо ви зацікавлені в зміні товару в вашому замовленні, зміні вашої контактної інформації, будь ласка, зв'яжіться з нашим Центром обслуговування клієнтів якомога швидше. На жаль, неможливо внести будь-які зміни в замовлення після відправки товару.

  • Надішліть товар разом із заповненим супровідним листом рекомендованим листом (Не накладним платежем) за адресою:

    CYCLESTORE s.r.o., Pri vinohradoch 9797/269A, 831 06 Bratislava, Slovakia

    У супровідному листі вкажіть ім'я та прізвище, для якої було створено замовлення, номер замовлення і причину скарги. Скарги розглядаються протягом 30 днів. На товари поширюється гарантійний термін 24 місяці відповідно до чинного законодавства.

  • Для обміну / повернення / подачі скарги товару, будь ласка, надішліть нам рекомендований лист (Не накладним платежем) за адресою:

    CYCLESTORE s.r.o., Pri vinohradoch 9797/269A, 831 06 Bratislava, Slovakia

  • При розміщенні замовлення понад 1170 - здійснюється безкоштовна доставка. Ви можете вибрати між кур'єрською службою або доставкою товару до пункту видачі. Якщо ваше замовлення менше 1170 , вартість доставки буде додана відповідно до наших поточних прейскурантом доставки.

  • Якщо це так, ви можете повернути товар за свій рахунок протягом 14 днів з моменту отримання. Товар повинен бути в стані до перепродажу, тобто: упакований в оригінальну упаковку з оригінальними етикетками, що не є зношеним і пошкодженим. Використовуйте наш онлайн-обмін безпосередньо, щоб повернути ваш товар.

  • Звичайно так. Ви велосипедист, який катається для свого задоволення і хочете відчути себе професіоналом? Ви професіонал і дбаєте про найвищу якість і комфорт при керуванні? Погляньте на наш широкий асортимент продукції і виберіть трикотажні вироби, брюки або аксесуари PRO або ELITE RACE з високоякісних матеріалів.